Persvragen managen

Met de Communicatie Cockpit, dé persvragenmonitor, managen organisaties hun persbeleid beter. De Communicatie Cockpit (CoCo) is een slimme tool die communicatieafdelingen helpt bij het efficiënter, sneller en pro-actiever afhandelen van persvragen.

Gebruiksgemak staat voorop

De CoCo is zo ontwikkeld dat je zonder training aan de slag kunt. Alle belangrijke informatie ligt met een klik binnen handbereik. Ingevoerde informatie wordt overzichtelijk opgeslagen zodat die altijd en overal eenvoudig terug te vinden is. Omdat de CoCo in de cloud werkt, kun je op iedere computer, tablet en smartphone aan de slag.

item-2

Voor de professional

De communicatie adviseur vindt snel ingevoerde informatie waarmee een consistente en pro actieve woordvoeringslijn kan worden gerealiseerd. Op basis van de kwalitatieve sentimentsanalyse en de kwantitieve persanalyse kunnen strategieën worden bijgesteld. De leidinggevende heeft zicht op de work flow, kan gemakkelijk kengetallen uitdraaien en in een oogopslag bedrijfsmatige analyses plegen.

item-4

Voor de afdeling

Met de Communicatie Cockpit (CoCo) persvragenmonitor ontstaat er een betere afstemming tussen communicatiecollega’s. De afdeling wordt zichtbaarder binnen de organisatie. Door pro actiever en effectiever samen te werken worden minder emails verstuurd en hoeft er minder overlegd worden. Kortom, de CoCo brengt communicatie in het hart van het beleid.

item-4

Voor de organisatie

Vanuit corporate oogpunt biedt de CoCo een kwantitatieve en kwalitatieve onderbouwing voor reputatiemanagement en issuemanagement. Door bepaalde onderdelen van de CoCo voor niet-communicatie collega’s open te stellen kan de communicatie betrokkenheid en vaardigheid binnen de organisatie worden vergroot.

 

De Communicatie Cockpit uitproberen?

Vraag een gratis demo-account aan
Ja, ik wil een gratis demo!

Technische specificaties

De Communicatie Cockpit is ontwikkeld met HTML5-technologie en is gebouw op ASP.NET, met een MSSQL-database. Hierdoor is de CoCo up-to-date met de laatste technologieën. Omdat de CoCo een cloudoplossing kun je altijd en overal aan de slag met de CoCo: op computer, tablet én smartphone. Naast maandelijkse updates, bieden wij onze klanten een helpdesk met een responstijd van vier uur op werkdagen. Deze helpdesk kun je telefonisch, via de e-mail of rechtstreeks vanuit de CoCo bereiken.

De persvragenmonitor gratis uitproberen

Elke nieuwe klant mag de CoCo Basis maximaal een maand uitproberen. Voor de CoCo Plus geldt hetzelfde, alleen moet voor de sentimentsanalyse apart worden betaald. Vraag direct een demo aan.
CoCo Basis
v.a. €5.900,-

De CoCo Basis is leverbaar v.a. 5.900 euro, exclusief 21 procent btw.

CoCo Basis bevat de volgende onderdelen:

  • Persvragen
  • Deadlines
  • Prepress
  • Persanalyse
  • Sentimentanalyse
  • Dossiers
  • Rapportage
  • CoCo beheer
CoCo Plus
op aanvraag

In de CoCo Plus zit een uitgebreide sentimentanalyse.

In deze uitgebreide versie is het mogelijk om meer zoekopdrachten direct zelf in te stellen.

CoCo Op maat
op aanvraag

In overleg kan de CoCo Op maat worden samengesteld, waarbij alle wensen van de opdrachtgever verwerkt worden.

Maandelijks
v.a. €250,- p/m

Er zijn maandelijkse kosten voor de hosting, het gebruik van de helpdesk en het verzorgen van updates. Deze kosten varieren per het aantal gebruikers. Voor 1-5 gebruikers bedraagt dat bijvoorbeeld 250 euro per maand. Voor 5 tot 10 gebruikers 400 euro per maand.

Verdere gegevens op aanvraag.