Het is een publiek geheim dat de kleur roze goed vertegenwoordigd is bij de mensen van Wit Communicatie.

Om die reden is het dan ook vast geen verrassing dat wij al enkele jaren zichtbaar aanwezig zijn bij de Roze Filmdagen die jaarlijks plaatsvinden in de Westergasfabriek. En laat mede-oprichter van Wit en inmiddels oud-Witter Huib Koeleman ook nog eens voorzitter zijn van de Stichting Pink Media, de organisator van de Roze Filmdagen. Lisa en Lisanne van Wit Communicatie zijn in 2018 voor enkele dagen uitgeleend aan het festival. Hun uitdaging: de zichtbaarheid bij het jongere publiek te vergroten.

Steeds meer cultuuropdrachten

Naast hart voor roze heeft Wit ook hart voor cultuur. Dat is ook een belangrijke reden om dit festival een warm hart toe te dragen. Wit Communicatie kom je de laatste tijd steeds vaker tegen in de cultuursector: Corine van Impelen is al geruime tijd manager communicatie, gestart vanuit een adviestraject, bij museum Naturalis in Leiden. Lisanne Nieuwland en Lisa Kortekaas ondersteunden kasteelmuseum Slot Zuylen in de communicatie, als onderdeel van een grotere opdracht van Corine voor de Utrechtse kastelen. Ronald Schepers adviseert het management van toneelgezelschappen en musea. Karin Hagelstein en Jan Jelle van Hasselt werken voor de Museumvereniging. Roy Vinke is sinds kort aangesteld als programmamanager voor het culturele programma van het Wereld Aids Congres dat dit jaar in Amsterdam plaatsvindt.

Draagvlak voor cultuur

Wit helpt culturele organisaties achter de coulissen met professionalisering van de marketing en communicatie voor publiek en publiciteit, voor de verbetering van de interne cultuur en reputatie, en voor het over de bühne brengen van het eigen verhaal. Zo dragen wij bij aan draagvlak voor cultuur.
Onze ondersteuning van de Roze Filmdagen van 2018 maken we zichtbaar in het programmaoverzicht met een passende foto van Cees Glastra van Loon.

Delen
Deel het bericht in je netwerk








Verzenden