"The musical world is always in motion. This has a major impact on the infrastructure, artistic concepts and how we reach out to audiences."



- Conservatorium van Amsterdam



A0-POSTERCAMPAGNE

SYMFONIEORKEST



VIDEOCAMPAGNE SOCIAL MEDIA

SYMFONIEORKEST: RICHARD STRAUSS



VIDEOCAMPAGNE SOCIAL MEDIA

SYMFONIEORKEST: SYMPHONIE FANTASTIQUE



CORPORATE BOOK

24 X 24 CM. / 68 PAG.



VIDEOCAMPAGNE SOCIAL MEDIA

AMSTERDAM ELECTRONIC MUSIC ACADEMY (AEMA)





dynamic brand





De meeste merken zijn statisch. Rigide merkrichtlijnen - die het vaste karakter van de merkidentiteit bewaken - met weinig of geen ruimte voor flexibelere uitingen, consequent toegepast. Voor het Conservatorium van Amsterdam (CvA) werkt dit anders.



De wereld verandert en om aan de eisen van vandaag te voldoen moet een merkidentiteit flexibel zijn en zich aanpassen aan gedrukte media, digitale kanalen, de fysieke wereld (zoals gebouwen en billboards), een mondiale belevingswereld en - zoals in het geval van het CvA - een groeiende curriculum. Het merk moet flexibel zijn, en vanwege het internationale karakter van CvA, net zo relevant zijn voor een passant in Tokio, die in de metro zit en naar een advertentie op zijn smart phone kijkt, als iemand die door de straten van Amsterdam loopt en het merk ervaart via een billboard. Dit vereist een dynamische merkidentiteit: vernieuwen, personaliseren of contextualiseren zonder de kernwaarden van de identiteit uit het oog te verliezen.



POSTERCAMPAGNES

AMSTERDAM BLUE NOTE JAZZ

'OPEN DAY' CAMPAGNE

CvA CONCERT BIG BAND

'MILES DAVIS/PORGY AND BESS

ERASMUSPRIJS 2019

COMPONIST EN DIRIGENT JOHN ADAMS,

THEMA ‘COMPONEREN VOOR DE HUIDIGE TIJD’

PROMOTIONELE FOTOCOMPILATIE

INCLUSIEF EN DYNAMISCH



CONCERT AGENDA

24 X 24 CM. / 27 PAG.





COLOFON



De identiteit van het Conservatorium van Amsterdam wordt gedefinieerd als inclusief en dynamisch. Met een energie die verandering, beweging en flexibiliteit geeft. Dynamische merken worden ook levende merken genoemd, omdat ze fysiek veranderen of bewegen, de essentie van dynamiek.



Art direction: Duncan Baumbach



www.conservatoriumvanamsterdam.nl